JAK REKLAMOVAT

Obdržel(a) jste vadné zboží a chtěl(a) by jste ho reklamovat? Není problém! :)

1. Jak zboží odeslat?

  • Zboží kvalitně zabalte a zašlete klasickou poštovní cestou (českou poštou) na adresu našeho sídla Blatnice 329, Blatnice 330 25
  • Reklamované zboží prosíme zaslat skrze ČESKOU POŠTU. Urychlíte tak proces celé reklamace, jelikož zaslání skrze jiné dopravce činí komplikace při doručování.

2. Co musím přiložit ke zboží?

  • Ke zboží přiložte fakturu o koupi + vyplněný Reklamační formulář
  • Formulář prosíme vyplnit celý, včetně podrobného popisu závady produktu. Popis závady jako "nefunguje" se nebere jako podrobný popis a reklamace nemusí být uznána.

Pokud se chcete dozvědět více o reklamaci, využijte našich VOP.