JAK REKLAMOVAT

Obdržel(a) jste vadné zboží a chtěl(a) by jste ho reklamovat? Není problém! :)

1. Jak zboží odeslat?

  • Zboží kvalitně zabalte a zašlete klasickou poštovní cestou (rozumíme se českou poštou) na adresu našeho sídla. 

     

  • Reklamované zboží prosíme zaslat skrze ČESKOU POŠTU. Urychlíte tak proces celé reklamace, jelikož zaslání skrze jiné dopravce činí komplikace při doručování.

2. Co musím přiložit ke zboží?

  • Ke zboží přiložte fakturu o koupi + vyplněný Reklamační formulář
  • Formulář prosíme vyplnit celý, včetně podrobného popisu závady produktu. Popis závady jako "nefunguje" se nebere jako podrobný popis a reklamace nemusí být uznána.

Pokud se chcete dozvědět více o reklamaci, využijte našich VOP.

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení